Skip to main content
home-page

Er werden al 3690 voorstellen ingediend

Waar kan het verkeer volgens jou veiliger?

Samen veilig onderweg in het verkeer?

Deel het project en versterk je stem

Dit platform kosteloos gebruiken?

Ontdek de details

Ontdek alle voorstellen op de kaart

Jullie voorstellen voor veiligere mobiliteit

Willekeurig Populair Recent
Te weinig oversteekplaatsen aan de Autolei/krijgsbaan zet aan tot spookrijdende fietsers/brommers.
Er moet een betere fietsverbinding komen om van overkant autolei/krijgsbaan tot het park grote schijn/sportoase te geraken. Omrijden tot het Wijnegem shopping center is te ver. Optie 1 is een bijkomende fietsoversteek. Alternatieve optie is een wettelijk (geen gedoogd) dubbelrichting fietspad aan de Autolei/krijgsbaan komende van Wijnegem in de richting naar het rondpunt.
Thomas
0 0
Meld je aan om te reageren
de voorrangsregels worden enige tijd geleden aangepast maar bijna niemand kent ze of respecteert ze. Auto's en vrachtwagens rijden zomaar erdoor
ofwel een gewoon kruispunt ofwel terug het rond punt van vroeger
Nele
0 0
Meld je aan om te reageren
Cette portion de route est à double sens avec des véhicules garés de chaque côté de la rue, ce qui en fait un endroit très étroit pour 2 voitures
Mettre cette portion à sens unique, dans le même sens que le reste de la rue.
Frédéric
0 0
Meld je aan om te reageren
Ville où les réseaux wifi et 4G ne fonctionnent pas bien. On n'arrive pas à téléphoner dans plusieurs endroits
Les opérateurs (Proximus, Orange, Base, ...) prennent cela plus au sérieux et rétablir des connections correctes
Viviane
0 0
Meld je aan om te reageren
Ville où les réseaux wifi et 4G ne fonctionnent pas bien. On n'arrive pas à téléphoner dans plusieurs endroits
Les opérateurs (Proximus, Orange, Base, ...) prennent cela plus au sérieux et rétablir des connections correctes
Viviane
0 0
Meld je aan om te reageren
Bonjour, Wez-velvain, Rue du Colonel Dettmer, Rue de St. Maur, de Longuesault et de la sucrerie: aucun aménagement, ni cyclo ni piéton.
Sur cette route où les véhicules motorisés tracent, il y a pourtant des accès à des chemins de remembrement où les véhicules particuliers sont prohibés. Le problème: pour y accéder: aucune, aucune sécurisation; les vélos y sont devenus quasi inexistants. Pourtant, lors de la création de la ligne TGV, en 1996, des passages réservés à la mobilité douce ont été aménagés sur les ponts. Le problème, c'est que ces passages, presque 30 ans plus tard, sont toujours concentrés sur ces ponts, et uniquement là: de part et d'autre: rien. Pourtant, des chemins de remembrement, où la mobilité douce pourrait être reine, sont connectés sur ces routes. Quel gâchis. En annexe: les merveilleux passages pour vélos et piétons de part et d'autre des ponts; en aval et en amont: rien de rien.
Pascal
0 0
Meld je aan om te reageren
Ontdek ze allemaal

Veilig Onderweg in het Verkeer

Om de veiligheid op de weg te verbeteren, verzamelden we in het najaar 2023 meer dan 3500 voorstellen! Deze bezorgen we aan alle lokale besturen. Maar daar stopt het niet!

 

Vanaf nu kan je het platform zelf kosteloos gebruiken om voor jouw omgeving of organisatie gegevens te verzamelen!

 

Ontdek de details

Alle berichten